ایده هدیه ولنتاین برای دوست دختر 

 

مهم‌ترین دلیلی که باید بخاطر اون برای دوست دخترتون هدیه ولنتاین بخرید، تضمین آینده رابطه‌ی عاشقانه‌تون هست. به اینکه از خرید کادو ولنتاین برای دوست دختر صرف نظر کنید، حتی فکر هم نکنید! در غیر اینصورت قید دختر محبوب‌تان را برای همیشه یا دست کم مدتی بزنید!

بهترین ایده برای آنکه در دوران دوستی به دختری که دوستش دارید، ثابت کنید که عاشقش هستید و برایتان مهم است، تهیه کادویی به عنوان هدیه ولنتاین است؛ بنابراین اگر قانع شده‌اید که کادو ولنتاین هم مانند کادوی تولد و سالگرد دوستی و… مهمه، حتما تا آخر مقاله همراه ما باشید تا در انتخاب هدیه ولنتاین برای دوست دختر یا نامزدتان حسابی کمکتون کنیم.

 

بهترین هدیه ولنتاین برای دخترها چیست؟

هدایا در دسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند و هرکس می‌تونه طبق روحیات طرف مقابل بهترین و مناسب‌ترین هدیه را برای او انتخاب کند. در ادامه دسته‌بندی هدایای مخصوص دختر محبوب‌تان در ولنتاین را آورده‌ایم.

  • هدیه مادی

هدایای مادی همیشه جایگاه ویژه‌ای برای افراد دارند؛ علی‌الخصوص که بسیاری از این هدایا را می‌توان به عنوان یادگاری نگه‌داشت تا سال‌های دور خاطره‌ای شیرین از یک ولنتاین دونفره را یادآوری کند. انواع‌ زیورآلات نقره‌، استیل، تیتانیوم و طلا می‌توانند هدایای معنوی خوبی برای دختر مورد علاقه شما باشند. مخصوصا اگر سفارشی و مخصوص او این هدایا را تهیه کرده باشید. مثلاً پلاکی با نام خودش به لاتین می‌تواند هدیه جذابی یا دستبندی با فرکانس صدای شما که به او ابراز علاقه می‌کنید، هدایای جذابی هستند. حالا که حرفش شد، تیدا گالری زیباترین دستبند های طرح نبض را می تواند برایتان آماده کند.

 

ایده هدیه ولنتاین برای دوست دختر

 

  • هدیه معنوی

تصور نکنید هدایای معنوی لزوما با تم مذهبی و اسلامی همراه هستند. خیر، چنین نیست. می‌توانید هدایای معنوی بسیاری را به‌عنوان کادو ولنتاین برای دختر محبوب‌تان تدارک ببینید؛ البته پیشنهاد می‌شود کنار هدایای معنوی، هدیه‌ای مادی و باکس گلی شیک هم درنظر بگیرید تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. مثلاً می‌توانید روی یک کاغذ نفیس نامه‌ای عاشقانه برای او بنویسید و به همراه باکس گلی زیبا تقدیمش کنید. پیشنهاد می‌شود جهت انتخاب بهتر گل مقاله راهنمای خرید گل برای ولنتاین را مطالعه کنید. یک نامه صادقانه با متن عاشقانه به طور تضمینی کار چندین سرویس جواهرات را می‌کند!

 

ایده گل برای هدیه ولنتاین برای دوست دختر

 

البته اگر جزو عاشقان دلخسته هستید، شاید رفتن به یک زیارتگاه و دعا کردن برای اینکه به هم برسید بهترین هدیه معنوی باشد؛ البته امیدوارم دوست دخترتون قدر این هدیه رو به‌طور ویژه بدونه. از شوخی گذشته کارت پستال عاشقانه و نامه نوشتن جزو برترین هدایای معنوی هستند.

 

  • هدیه خوراکی

اگر دختر محبوب‌تان عاشق خوراکی‌ است و می‌دانید با هدیه گرفتن آنها از صمیم قلب خوشحال می‌شود با کمی خلاقیت، باکس خوراکی شیکی برایش تدارک ببینید و از تمام خوراکی‌های مورد علاقه‌اش درون باکس قرار دهید و در نهایت روز ولنتاین با این باکس حسابی غافلگیر کنید. البته می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، میتوانید مورد قبلی یعنی هدیه معنوی (گل) و خوراکی (شکلات و تنقلات خارجی) و باهم به عنوان یک باکس گل و شکلات شیک سفارش بدید.

 

ایده گل و شکلات برای ولنتاین

 

10  خوراکی خوشمزه برای هدیه ولنتاین به دوست دختر

برای یه شکمو بهترین هدیه همیشه خوراکی‌ های خوشمزه است. اگه دختر مورد علاقه شما جزو این افراد است بدون اینکه به شکمو بودنش اشاره کنید، خوراکی‌های زیر را به او هدیه دهید.

  1. پاستیل‌های برند ببتو
  2. شکلات کیندر
  3. چیپس پرینگلز
  4. بیسکویت کرم‌دار نوتلا
  5. بیسکویت اورئو
  6. شکلات ام اند ام
  7. شکلات شیری تابلرون
  8. شکلات اسنیکرز
  9. شکلات ریتر اسپرت
  10. مارشمالو کبابی: حتما کبابی باشه! اینجوری یه فرصت براتون پیش میاد دونفره مارشمالو کبابی درست کنید‌!

 

ایده جعبه تنقلات و شیرینی و شکلات و پاستیل برای دوست دختر به عنوان هدیه ولنتاین

 

8 هدیه معنوی به دوست دختر به مناسبت ولنتاین

احتمالا با دیدن کلمه معنوی به یاد دعا و ذکر بیفتید اما در واقع هدف از کادوی معنوی صرفا هدایای مذهبی نیست؛ بلکه می‌توانید با هشت ایده‌ای که در ادامه آورده‌ایم، دوست ‌دختران را خوشحال کنید.

  1. نامه‌ای عاشقانه در کاغذی شیک و نفیس
  2. کارت پستال نوستالژی با جملات محبت آمیز
  3. دعوت به یک شام ساده در فضای سبز
  4. قاب گرفتن زیباترین عکس دونفره
  5. نوشتن یادداشت‌های عاشقانه درون کپسول عشق
  6. هدیه دادن یک وسیله شخصی که برایتان عزیز و مهم است
  7. هدیه دادن سنگ با صدف گوش ماهی زینتی به‌عنوان یادگاری
  8. ساختن گردنبند یا بافتن دستبند دوستی با هنر دست

 

ایده هدیه معنوی و دست ساز ولنتاین برای دوست دختر

 

20 کادو جذاب ولنتاین برای دوست دختر

هدایای جذاب و ویژه‌ای به مناسبت ولنتاین وجود دارند که برای دختر عزیز زندگیتون مناسب و هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسند. در ادامه لیست بهترین کادو ولنتاین برای دوست دختر را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

  1. اپل واچ
  2. ماگ
  3. ست 24 تایی لاک‌های خفن
  4. ست لوازم آرایشی اصل
  5. ماگ‌های شیک دیزنی
  6. ست کیف و کفش چرم
  7. عطر زنانه از بهترین برندهای دنیا
  8. اجرا کردن ایده شام در رستوران برای ولنتاین و سورپرایز دوست دختر
  9. باکس گل رز قرمز و خرس و کیک
  10. ست مانیکور
  11. دستگاه میکرودرم خانگی
  12. ست لباس گرم
  13. گردنبند ست با خودتان
  14. انگشتر نامزدی
  15. انواع مجسمه‌ مینیمال و شیک
  16. بلیط کنسرت خواننده محبوب
  17. بلیط تئاتر
  18. پک گلسرهای زینتی
  19. گل سینه جواهر دوزی
  20. اتو مو

 

بهترین هدیه ولنتاین به دوست دختر چیست؟

 

کلام آخر

بهترین هدیه برای دوست دختر و کادو ولنتاین برای دوست پسر عشق و تعهد است؛ اما گاهی برای آنکه تنوع و شادی چاشنی رابطه‌تون بشه بهتره همدیگه رو حسابی سورپرایز کنید و با هدایایی که می‌دونید باعث خوشحالی دوست دختر یا دوست پسرتون میشه، به استقبال مناسبت‌هایی مثل ولنتاین برید.

برای راهنمایی بیشتر و خرید گل ولنتاین میتونید از دوستان ما در بخش پشتیبانی کمک بگیرید و همچنین جهت انتخاب بهترین کادوی ولنتاین برای دختر دوست‌داشتنی زندگیتون مقاله های مربوط به ولنتاین را مطالعه کنید، این قول را می‌دهیم که دست خالی و بدون ایده از سایت ما بیرون نخواهید رفت.

راستی، 5 هدیه ولنتاین برای دوست دختر هم شما در بخش کامنت ها معرفی کنید (چیزی که ما نگفته باشیم) تا یک کد تخفیف 50 هزار تومانی برای خرید از فروشگاه گل بیست به شما داده شود. ایمیل خودتان را در انتهای پیامتان وارد کنید تا کد تخفیف و براتون ارسال کنیم.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*