بهترین کتاب برای هدیه به وکیل

معرفی بهترین کتاب ها برای هدیه به وکلا

بهترین کتاب برای هدیه به وکیل مرد

اگر می‌خواهید برای مناسبتی خاص هدیه ای ارزشمند ولی قیمت مناسب برای وکیل خود بگیرید پیشنهاد ما کتاب است. وکلا به مطالعه اهمیت زیادی می‌دهند و این موضوع باعث شده که دست شما در خرید هدیه برای تولد وکیل یا روز وکیل بسیار باز باشد. در این مقاله 6 کتاب مطرح و معروف جهان را که هر وکیلی نیاز دارد بخواند را آورده ایم. با ما همراه باشید :

 

  1. کتاب هفت عادت مردمان موثر / استفن اَر کاوی(Stephen Richards Covey)

معرفی بهترین کتاب ها برای هدیه به وکیل ها

«هفت عادت مردمان موفق» اثر معروف استیفن آر. کاوی، تعلیم دهنده، نویسنده، تاجر و سخنران انگیزشی آمریکایی است که برایان تریسی به او لقب «سقراط آمریکایی» داده است. آلبرت انیشتین دریافته بود که «مسائل خاصی که ما با آنها روبه‌رو می‌شویم، در همان سطح از تفکری که آنها را برای‌مان به وجود آورده است، قابل حل نخواهد بود». وقتی به اطراف خود و درون خویش نگاه می‌کنیم و در زندگی و در کشاکش با نظام شخصیتی خود با مسائلی مواجه می‌شویم، درمی‌یابیم که این مسائل بسیار عمیق هستند. 

مسائلی اساسی و عمیق در همان سطح ظاهری که به وجود آمده‌اند حل نخواهند شد. ما نیاز به سطح تازه‌ای از تفکر داریم، سطحی عمیق‌تر و الگویی بر مبنای اصولی به دقت حوزهٔ انسان کارآمد که کنش‌ها و واکنش‌های او را بیان کند، تا این مسائل عمیق حل شوند. این سطح تازهٔ تفکر همان چیزی است که در این کتاب درباره آن بحث می‌شود. این روش اصولی بر مبنای شخصیت و به طور کامل برای کارایی فردی و میان‌فردی بنا شده‌است.»

این کتاب تا به حال به ۳۸ زبان ترجمه شده و بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آن در تمام دنیا به فروش رفته‌است. کاوی در این کتاب با معرفی هفت عادت و آموزش قدم به قدم آن‌ها، چیزی که زندگی در شمال نام می‌برد را معرفی کرده و اخلاق منجر به موفقیت را آموزش می‌دهد. گفتنی است این کتاب با عنوان هفت عادت مردمان موثر نیز ترجمه و منتشر شده است. 

خرید کتاب هفت عادت مردمان موثر

 

  1.  کتاب جنایت و مکافات / فئودور داستایفسکی

معرفی بهترین کتاب ها برای هدیه دادن به وکیل

داستایوسکى جنایت و مکافات را در سالِ 1866 نوشت. هفت سال پیش از نگارشِ آن، در سالِ 1859، در نامه اى به برادراَش، گفته بود طرحِ این داستان را در زندان ریخته، در دورانى که «با درد و دریغ و سرخوردگى» روزگار مى‌گذراند. او این اثر را «اقرارنامه‌یى در شکلِ رمان» خوانده بود و گفته بود قصد دارد آن را با «خونِ دل»اَش بنویسد.

جنایت و مکافات روایت زندگی دانشجویی به نام «راسکولنیکف» است که طبق انگیزه هایی که خودش هم نمی داند چیست مرتکب قتل می‌شود. وی زن رباخواری را همراه با خواهرش، که اتفاقی در زمان وقوع قتل در صحنه حاضر می‌شوند، به قتل می رساند، سپس خود را از خرج کردن پول و جواهراتی که برداشته ناتوان می‌بیند و پول و جواهرات را پنهان می‌کند.

خرید کتاب هفت عادت مردمان موثر

 

  1. کتاب مطرح کردن پرونده: هنر متقاعد کردن قضات / آنتونین اسکالیا و برایان گارنر

کتاب خوب برای هدیه به وکیل

هدیه‌ای کامل برای یک وکیل آینده یا دانشجوی حقوق، این کتاب کاملاً در مورد بهبود مهارت‌های قانونی ترجیح دادن به قضات است. دانستن چگونگی صحبت کردن و نوشتن به شیوه موثر، کلید موفقیت دیرینه و پایدار به عنوان یک وکیل است.

 

  1. کتاب کشتن مرغ مقلد/ هارپر لی

بهترین کتاب برای وکیل

نل هارپر لی در ۲۸ آوریل سال ۱۹۲۶ در غرب ایالات آلاباما در شهر مونروویل به‌دنیا آمد. پدرش یک وکیل بسیار معروف بود؛ او نیز تحصیلات خود را در رشته‌ی حقوق در دانشگاه آلاباما به اتمام رساند و در سال ۱۹۵۰ به نیویورک آمد و در یک موسسه‌ی هواپیمایی مشغول به‌کار شد. هارپر لی به‌جز نویسندگی به جمع‌آوری خاطرات روحانیون قرن نوزدهم، جرم‌شناسی و موسیقی نیز علاقه داشت.

نویسنده‌ی کتاب کشتن مرغ مقلد فردی خجالتی و آرام بود و تمایلی به درز پیدا کردن اطلاعات شخصی‌اش نداشت به‌همین‌علت، تا سال‌ها تمام درخواست‌های مصاحبه را رد می‌کرد. او، پیش از فوت سکته کرد و بخشی از شنوایی و بینایی خود را از دست داد و از آن پس تا پایان عمر خود در خانه سالمندان زندگی کرد. سرانجام هارپر لی در ۱۹ فوریه سال ۲۰۱۶ در ۸۹ سالگی درگذشت.

 

  1. کتاب چگونه استدلال کنیم و همیشه پیروز شویم / گری اسپنس

کتاب-چطوری-بحث-کنیم-تا-برنده-شویم برای وکیل

کتاب “چگونه استدلال کنیم و همیشه پیروز شویم” نوشته جری اسپنس است. این کتاب به خواننده آموزش می‌دهد که چگونه در بحث‌ها و مناظرات بهترین استدلال را داشته باشد و به نحو احسن به پیروزی برسد، اسپنس در این کتاب، راهکارهای مختلف برای استدلال مؤثر را تبیین می‌کند. او به خواننده آموزش می‌دهد که چگونه منطق و استدلال منطقی را در بحث‌ها و مناظرات به کار ببرد. همچنین، نکات و تکنیک‌های مختلف برای قانع کردن طرف مقابل را نشان می‌دهد.

 

  1. کتاب یک دعوای مدنی / جاناتان هار

راهنمایی خرید کتاب برای وکیل

این کتاب غیرداستانی بر روی پرونده آندرسون در مقابل کرایووک در مورد آلودگی آب در ووبورن، ماساچوست تمرکز دارد. این پرونده در دهه 1980 بعد از اینکه خواهان تلفات بالای لوکمی در شهرش شد، انجام شد و این بازگویی برجسته‌ای از نبرد بین دو شرکت میلیارد دلاری و افراد تحت تأثیر اعمال آن‌ها است.

 

جمع بندی نهایی :

خب همانطور که مطالعه کردید، در این مقاله بهترین کتاب ها برای هدیه به وکیل ها را بررسی کردیم. کتاب هایی را معرفی کردیم که هر وکیلی یا خوانده است یا باید بخواند! امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشه. اگر نظری دارید می توانید از بخش نظرات مطرح کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*