25 ایده هدیه برای زن باردار

ایده برای هدیه خبر بارداری و کدو زایمان

یکی از رسوم بسیار پسندیده و مرسوم در ایران هدیه دادن به زن باردار است. به این کادو چشم روشنی هم می‌گویند و جزو خاطره‌انگیزترین هدایایی که یک زن باردار می‌تواند در دوران بارداری یا حتی بعد زایمان از دوستان، اعضای خانواده یا همسر خود بگیرد.

روحیات خانم‌های باردار به‌جهت گذراندن دوران شیرین اما پرچالش بارداری ممکن است دچار تغییراتی شود. پس با خرید کادو در دوران بارداری و زایمان، علی‌الخصوص اگر هدیه به‌طور شخصی برای خود فرد، نه صرفا نوزاد باشد، دلیل خوشحالی و ذوق خانم باردار شوید. اگر نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای بارداری و زایمان مناسب است، در ادامه با 25 ایده کادو زایمان و هدیه برای زن باردار همراه سایت گل بیست باشید.

چه هدیه‌ ای برای تبریک خبر بارداری بخریم؟

در قدم اول بابت این هوشیاری و سخاوت‌تان بخاطر خرید کادو زایمان به شما تبریک می‌گوییم؛ اما به خاطر داشته باشید‌ باتوجه به نسبتی که با خانم حامله دارید، نوع هدیه نیز تغییر می‌کند.

در واقع جذابیت هدیه و نسبت شما با خانم، رابطه مستقیم دارد و هرچه به او نزدیک‌تر باشید، هدیه تان باید خاص‌تر باشد. در ادامه با توجه به نسبت شما با خانم های باردار ، کادوهایی که می‌توانید بخرید را لیست کرده‌ایم.

ایده کادو زایمان به همسر

هنگامی که همسرتان 9 ماه بارداری را به پایان می‌رساند، می‌توانید با خرید هدیه زایمان بابت روزهای سخت دوران بارداری و پدر شدن‌تان از اون قدردانی کنید. در ادامه چند ایده کادو زایمان به همسر را برایتان آورده‌ایم.

  • طلا و جواهر

به‌عنوان همسر و یک تازه پدر، اگر شرایط برایتان فراهم باشد بهترین هدیه خرید طلا است. طلا و جواهر مخصوصا گردنبند و دستبند جزو موارد مورد علاقه خانم‌ها است و هدیه گرفتن آن بعد از زایمان به‌جهت خاصیت آرام‌بخش بودن طلا، می‌تواند ایده کادو زایمان جذابی باشد. پیشنهاد میکنیم به خرید طلا برای نوزاد هم فکر کنید.

  • اپل واچ یا ساعت هوشمند

ممکن است همسر شما جزو افرادی باشد که تمایلی به هدیه گرفتن طلا نداشته باشد. در این مواقع می‌توانید با خرید آخرین سری اپل واچ یا هر ساعت هوشمند دیگری که با مدل تلفن همراه همسرتان مطابقت دارد، او را خوشحال کنید.

  • کارت هدیه

کارت هدیه برای کسانی که سلیقه همسرشان را نمی‌دانند یا قصد دارند که انتخاب کادو زایمان را به مادر بسپارند، ایده خوبی است. می‌توانید روی کارت هدیه یک جمله عاشقانه‌ حک کنید و سپس آن را درون یک باکس گل سورپرایزی به همسر خود هدیه دهید. ترکیب سورپرایز و کارت هدیه با مبلغ چشمگیر یک ایده کادو زایمان خفن را می‌سازند.

  • پول نقد

پول نقد اگر به زیباترین حالت ممکن تزیین شود (مثلا در قالب یک باکس گل و پول زیبا)، اسکار بهترین ایده کادو زایمان را ازآن خود می‌کند؛‌ بنابراین برای هدیه دادن پول نقد کمی خلاقیت به خرج دهید تا شیرینی این هدیه مدت‌ها در خاطر همسرتان باقی بماند.

 

باکس گل و پول نوژان - باکس گل و پول صورتی

 

پیشنهاد هدیه زایمان برای خواهر

به‌عنوان خواهر شخصی که تازه زایمان کرده است. احتمالا نگران سلامتی و راحتی او پس از زایمان باشید؛‌ پس بهترین ایده هدیه زایمان برای خواهر می‌تواند موارد زیر باشد.

 

هدیه زایمان به خواهر - بهترین ایده برای کادو زایمان به آبجی

 

  • شیردوش برقی

یکی از چالش‌های بزرگ بعد از زایمان مخصوصا مادر اولی‌ها شیردادن به نوزاد است. گاهی این کار آنقدر خسته‌کننده می‌شود که مادر تنها ساعتی برای استراحت می‌خواهد. شاید شیردوش برقی‌ به‌عنوان ایده کادو زایمان برای خواهرتان بهترین انتخاب ممکن باشد.

  • لباس‌های مخصوص شیردهی

شیردهی یکی از امور طولانی مدت بعد‌ از زایمان است. امروزه پیراهن، تیشرت و انواع لباس زیر‌های مخصوص شیردهی بهترین ایده کادو زایمان برای خواهر هستند؛ زیرا کار شیردهی را راحت‌تر می‌کنند.

  • باکس بهداشتی و مراقبتی مادر

بهترین کاری که یک زائو بعد از زایمان باید انجام دهد خود مراقبتی است. با خرید این وسایل و تهیه یک باکس شیک به همراه گل، یک کادو زایمان جذاب به او تقدیم کنید. در این باکس می‌توانید از کیسه آب‌گرم، انواع کرم‌های ضد ترک و روشن‌کننده پوست، عطر و کرم‌های لایه‌بردار، لوازم آرایشی و پد بهداشتی مرغوب و… استفاده کنید.

  • دکوری و مجسمه

درچندسال اخیر مجسمه‌های مادر و نوزاد جذاب و مینیمالی تولید و وارد بازار شده‌اند که می‌توانید به‌عنوان یادگاری یکی از آنها را به خواهرتان تقدیم کنید.

 

مجسمه برای کادو زایمان به مادر نوزاد

 

بهترین هدیه‌ خبر حاملگی خواهرزن و خواهرشوهر

اگر از در دوستی با خواهر زن یا خواهر شوهر خود وارد شده باشید که قطعا اینگونه است، از شنیدن خبر بارداری آن‌ها خوشحال می‌شوید. هدایای زیر برای این خبر پیشنهاد می‌شود.

  • لباس مادر و نوزاد ست

قطعا خانم حامله از دیدن ست لباسش با نوزادی که به‌زودی متولد می‌شود، خوشحال خواهد شد، مخصوصا اگر لباس شیک و زیبا باشد.

 

لباس ست نوزادی و مادر- ایده هدیه برای خبر بارداری

 

  • کفش مناسب حاملگی

ورم پا یک مشکل شایع در حاملگی است. اگر از سایز پای خانم باردار باخبر هستید یک کفش مناسب بارداری بهترین ایده کادو زایمان و بارداری است؛ زیرا پس از زایمان نیز، به کار فرد می‌آید.

  • لباس حاملگی

وزن اضافه کردن در دوران بارداری می‌تواند باعث این شود که لباس‌های قدیمی سایز خانم حامله نشود؛ بنابراین خرید لباس بارداری می‌تواند ایده کادو زایمان و بارداری خوبی باشد. این لباس بعد از زایمان هم کاربرد دارد و قطعا او را خوشحال می‌کند.

  • بالشت بارداری

بالشت بارداری ایده هدیه به زن حامله

اختلال خواب در بارداری از دیگر مشکلات این دوران است. با خرید یک بالشت بارداری به‌عنوان هدیه حاملگی، دل یک زن باردار شاکی از بی‌خوابی را شاد کنید!

کادو برای زایمان دوست

بهترین ایده کادو زایمان برای هدیه به دوست چیزی است که هم یک زن زائو را خوشحال کند و هم یادآور‌ رفاقت طولانی مدت‌تان باشد.  مثلاً:

  • کتاب‌های تربیت فرزند

رسالت خود را به‌عنوان یک دوست تکمیل کنید و برای آنکه دوستتان والد کافی باشد، کتاب‌های معتبری در حوزه تربیت فرزند به او هدیه دهید. اگر تصمیم گرفتید که کتاب بخرید، به مقاله پرفروش‌ترین کتاب‌های تربیت کودک و نوجوان طاقچه سر بزنید 

 

ایده خرید کتاب تربینی نوزاد و کودک برای مادر حامله

  • تابلو

انواع‌ تابلوهای شیک موجود در بازار می‌توانند ایده کادو زایمان و بارداری مناسبی و یک یادگاری شکیل از بهترین روز زندگی دوستتان باشند.

  • شال یا روسری

معمولا بعد از زایمان مهمون بازی (بازدید از نوزاد و مادر) امری اجتناب‌ناپذیر است. یک شال یا روسری شیک چهره دوست شما را در این مهمانی‌ها شاداب نشان می‌دهد و ایده کادو زایمان جذابی خواهد بود.

  • سکه پارسیان

اگر می‌خواهید  کادو زایمان لاکچری‌ و درخور خریداری کنید و درعین حال هزینه زیادی هم نکنید، می‌توانید سکه پارسیان با وزن مدنظرتان کادو دهید.

بهترین هدیه برای خبر حاملگی عروس

اگر به‌زودی نوه‌دار می‌شوید و لذت شیرین نوه داشتن را می‌چشید می‌توانید برای چشم‌روشنی به عروس خود یک نمونه از هدایای زیر را تقدیم کنید.

  • سکه طلا

احتمالا سکه طلا جزو موارد انتخابی شما برای هدیه دادن به عروس باشد؛ زیرا به‌عنوان یک پس‌انداز یا کمک هزینه دوران بارداری و زایمان ایده کادو زایمان و بارداری خوبی است.

  • گردنبند طلا نوزادی

ایده گردنبند طلا برای نوزاد و مادر

گردنبند های نوزادی زیادی هستند که می توانید از طریق وب آن ها را سفارش دهید. انواع دخترانه و پسرانه هم دارند.

  • ست زیورآلات نقره

اگر به‌دنبال هدیه‌ای اقتصادی‌تر هستید. یک سرویس نقره شیک می‌تواند ایده کادو بارداری و زایمان خوبی برای عروس‌تان باشد.

  • سنجاق سینه وان یکاد

سنجاق سینه‌های شیکی با فلز طلا یا نقره ساخته می‌شوند که روی پلاک متصل به آن‌ها آیه شریفه «و ان یکاد» حک شده است، این هدیه نیز، ایده کادو زایمان و بارداری بسیار جذابی است.

کادو برای زایمان در بیمارستان

اگر به‌دنبال ایده کادو زایمان در بیمارستان می‌گردید، بهتر است حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید؛ چرا که بهترین ایده‌های کادو زایمان را برایتان آورده‌ایم.

  • موبایل

خرید یک موبایل جدید با امکانات بیشتر و مدل بالاتر می‌تواند ایده کادو زایمان خویی باشد که تقریبا هر زن زائویی را خوشحال می‌کند.

  • باکس گل

اصلا از اثرات حقیقی گل روی افرادی که بیمارند، درد دارند یا تحت تغییرات هورمونی هستند غافل نشوید؛ زیرا گل می‌تواند باعث ترشح هورمون‌های آرامش‌بخش و شادی آور شود و درد را تسکین بخشد. سفارش یک باکس گل برای زایمان می‌تواند بهترین ایده کادو زایمان باشد.

باکس گل نوزاد پسر - خرید گل با تم آبی برای زایمان پسر

  • ست دستبند سفارشی مادر و نوزاد

ست‌های سفارشی همیشه شیک و جذاب هستند. دستبند‌های طلا و نقره‌ مادر و نوزاد که به سفارش شما با نام مادر و نوزاد ساخته شده باشند ایده هدیه زایمان بسیار جذابی هستند.

  • باکس دمنوش

یکی از بهترین ایده‌های هدیه زایمان برای مادر در بیمارستان هدیه دادن باکس دمنوش‌های آرامبخش و مسکن است که در بهبودی حال مادر تأثیر به‌سزایی دارند.

  • ایرپاد

بسیاری از خانم‌های زائو علاقه وافری به لوازم جانبی و تجهیزات الکترونیک دارند و ایرپاد یکی از آن‌ها است. ایده کادو زایمان که همیشه نباید طلا و جواهرات باشد، اگر شناخت کافی از روحیات زن زائوی مدنظر دارید با خرید ایرپاد او را خوشحال کنید.

جمع‌بندی

هدیه دادن همیشه شیرین و جذاب است؛ اما کادو زایمان و بارداری لطف دیگری دارد و روحیات حساس یک زن باردار و مادر تازه زایمان کرده را لطیف‌تر می‌کند. می‌توانید برای خرید انواع کادو زایمان و بارداری، سفارش‌ گل برای زایمان در بیمارستان و همچنین خرید کادو زایمان به سایت گل بیست مراجعه کنید.

در این سایت ده‌ها پیشنهاد به‌عنوان ایده کادو زایمان و متنوع‌ترین باکس گل‌های شیک را مشاهده خواهید کرد که قطعا انتخاب را برای شما جهت خرید کادو زایمان راحت‌تر می‌کند. اگر شما این دوره رو گذرانده اید یا نظری دراین باره دارید، می توانید از بخش نظرات آن را مطرح کنید.

 

2
دیدگاه‌های نوشته

*
*

    میثم خداداد 1402-08-18 پاسخ

    سلام. ایده های جذابی بود، ولی اگر وسایل دیجیتالی مثل اپل واچ و ایرپاد هم معرفی می‌کردید جامع تر می‌شد.
    مثلا من خودم میخوام برای همسرم لپ تاپ بگیرم جدید بگیرم، چون کارش طراحی سایته و همش با لپ تاپش وقت میگذرونه

      mehrdadkhan 1402-08-18 پاسخ

      سلام اقا میثم. به سلامتی مبارکشون باشه.
      بله درست میفرمایید ایده هدیه برای زایمان خیلی گسترده است. انشالله در آپدیت بعدی مقاله هدایا بیشتری معرفی میشه.