ایده کادو تولد برای سرباز

راهنمای خرید کادو برای تولد سرباز ها

برگزاری تولد برای سرباز وظیفه

سرباز های مملکت دوران بسیار سختی را طی می کنند اما الان خوشبخت ترین افراد هستند؛ چون شما با خواندن این مطلب بهترین تولد ممکن را برایشان می گیرید و باعث می شوید که لحظات سخت عمرشان آسان تر بگذرد. ایده کادو تولد برای سرباز یک ایده ناب برای خوشحال کردن پسرانی است که به اجبار وارد برهه ای سخت از زندگیشان شده اند.

کادو تولد برای سرباز ها چی بخریم؟

برای یک سرباز کادو تولد تهیه کردن خیلی هیجان‌انگیز و مفرح است. برای اینکه بهترین کادو را انتخاب کنید، باید به علاقه و سلیقه شخصیت سرباز و مکان سربازی او توجه کنید.

برای مثال، شاید سرباز دوست داره که کتاب یا مجله‌ای در مورد سربازی، جنگ و تجربیات نظامی بخونه؛ اگر سرباز علاقه‌مند به ورزش است، یک تی‌شرت یا کلاه با نشان ورزش مورد علاقه‌اش می‌تونه از کادوهای خوب باشه. یا اگر در شهری خدمت می‌کند که آب و هوای خاصی دارد، بر اساس آن برایش کادو بخرید.

همچنین، یک کادوی شخصی می‌تواند از ارزش خاصی برخوردار باشه. اگر دسترسی به اینترنت دارد، می‌توانید یک ویدئوی تبریکی برای تولد سرباز تهیه کنید و برای او ارسال کنید.

در کل، برای انتخاب کادوی مناسب برای تولد سرباز، ایده‌های مختلفی وجود داره و باید به سلیقه و علاقه‌های شخصیت سرباز توجه کنید. با توجه به اینکه این کادو برای یک مناسبت خاص است، بهتره که تلاش کنید و یک کادوی منحصر به فرد و خاص برای سرباز بگیرید.

ایده کادو تولد به سرباز وظیفه

حالا چند تا از کادو تولد های مناسب سرباز ها را بررسی می کنیم:

باکس گل و پول

اولین و جذاب ترین هدیه ای که می تواند یک سرباز و خوشحال کند، باکس گل و پول می باشد. درواقع با خرید باکس گل و پول، با یک تیر دو نشان زده اید! (برای خرید روی عکس کلیک کنید)

باکس گل و پول مردانه شیک آرمین

ساعت مچی

ساعت مچی همیشه برای آقایان هدیه جذابی و کاربردی هست؛ یک ساعت برای سرباز ها باید در شرایط سخت مقاوم و کاربردی باشه، قابلیت بخش صدا و زنگ داشته باشه، طراحی مناسبی داشته باشه، ضد آب باشه و اگر قابل ست با لباس نظامی باشه؛ عالی میشه.

جاکت یا کت بادی

با دقت به محل خدمت، نوع آب و هوا و نوع فعالیت سرباز ،مطابق لباس نظامی یک جاکت یا کت بادی بخر و کمی شخصی سازی اش بکنید تا خاص شود.

قلم و دفترچه خاطرات

سربازیِ و خاطره هاش؛ قلم و دفترچه خاطرات یکی از بهترین روش‌های ثبت تجربه ها و خاطر های سربازان هست. او در آینده با خواندن این دفترچه به گذشته سفر می کنند و ثبت لحظه ها در دفترچه خاطرات می‌تونه ، بهبود روان و تمرکز، افزایش خلاقیت و بهبود مهارت‌ نوشتاری را به سرباز بدهد. حتما در صفحه اول این دفترچه پیامی برای او بنویسید تا هروقت آن را خواند یاد شما بیفتد.

تندیس یا جایزه شخصی

تندیس یا جایزه شخصی دادن به سرباز به خاطر خدمات خود به میهن، یکی از روش‌هایی هست که می‌تونه به سرباز احساس افتخار بدهد و به عنوان یک نشان افتخاری براش باقی بمونه. این جایزه ممکن است به صورت تندیس‌، نشان‌ افتخار، مدال‌ یا جایزه دیگر اهدا بشه و برای خدمات خاصی که سرباز به کشور ارائه داده؛ تقدیم سرباز بشه‌

یک کتاب یا مجله با موضوعات نظامی، تجربیات سربازی و جنگ

همه‌ی این کتاب‌ها و مجلات، به نحوه‌ای متفاوت درباره‌ی مسئله های نظامی، تجربیات سربازی و جنگ صحبت می‌کنند و می‌توانند برای کسانی که به مسائل نطامی علاقه دارند مناسب باشه. بهتر که قبل از خرید کتاب یا مجله، نظرات و نقد دیگران را درباره‌ی آن کتاب مطالعه کرد چیزی را برای تولد سرباز انتخاب کنید که بیشترین جذابت را برای اون به ارمغان آورد.

گل برای تبریک تولد سرباز

اگر دوست پسر، همکار، رفیق یا یکی از اعضای خانوادتان به سربازی رفته و روز تولدش نزدیک است، میتوانید برای او گل بخرید اما نه گل خالی. پیشنهاد ما پکیج گل و هدیه سربازی است. در این پکیج گل، شکلات و چند قلم هدیه یادگاری به سرباز قرار داده شده که میتوانید با یک تیر چند نشان بزنید! می توانید این باکس گل و هدیه را با کارت پستالی که حاوی پیامی طنز آمیز است برایش ارسال کنید. برای خرید این پکیج جذاب و ارزان قیمت روی عکس محصول کلیک کنید

بهترین کادو برای سربازی رفتن

کادو خاص و شخصی برای سرباز تهیه کنید

برای یک کادوی خاص و شخصی، می‌شه از عکس‌های خاطره‌انگیز سرباز استفاده بشه و در قالب یک کالا مثل یک پوستر، پرینت گرفته؛ در قاب یا کتاب عکس شخصی‌سازی کرد.

برای کادوی خاص و شخصی می‌تونی از خدمات یک هنرمند محلی استفاده کنی و یک نقاشی از سرباز یا محل خدمتش تهیه کنی یا می‌تونی از کادوهای خاص و شخصیتی مانند یک جاکلیدی یا ست هدیه‌ای با نشان سپاه یا نیروهای مسلح استفاده کنی.

نکته مهم درباره خرید هدیه برای تولد سرباز

هر چه کادو تولد سرباز خاص تر باشه و با فضای سربازی سازگار تر باشه خیلی بیشتر تاثیر می ذاره. بیا با هم کمی شرایط یک سرباز را بررسی کنیم:

  • فضای نظامی: فضا نظامی در کل فضای خشک و خشنی است که باعث خستگی روح و جسم می شه.
  • یکنواختی روزانه: دوره سربازی با روحیات امروزی و هیجانات سالم سازگار نیست و این موضوع استرس را تقویت می کنه.
  • ارتباط محدود با خانواده: نبود دسترسی سریع و راحت به اعضاء خانواده، برای همه افراد سخته چه کسی که  در حال گذروندن دوره خدمتِ، یا فردی که دور از وطن هست.

در نتیجه خلاء ایجاد شده در همه موارد بالا محبته؛ شاید در نظر دارید یک کادو عادی را با محبت هدیه بدید در صورتی که باز هم با کادوی عادی هیچ فرقی نداره و فقط برچسب محبت را رویش زده اید.

کلام پایانی

زیبایی در سادگی است و سادگی در خلاقیت و خلاقیت در مهارت است. ماهر تر از گلفروشی گل بیست نیست. سعی کنید چیزهایی که در این مقاله بهتون یاد دادیم و اجرا کنید و نتیجه ای که از آن گرفتید را با ما به اشتراک بگذارید. اگر دوست دارید، میتوانید از بخش نظرات، ایده های را برای تهیه هدیه تولد سرباز با ما به اشتراک بگذارید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*