تولد برای پسر

راهنمای برگزاری تولد پسر - ایده سورپرایز تولد پسر - کادو تولد پسر

ایده تولد برای پسر

روز میلاد هر فرد یکی از بهترین روز های هر آدمی است. فرقی ندارد که پسر یا دختر باشید اما الان می خواهیم با هم به تولد گرفتن برای پسر ها بپردازیم. اگر پسری را دوست دارید یا می خواهید آن پسر شما را دوست داشته باشد، اگر مادر هستید و می خواهید برا پسرتان تولد بگیرید یا اگر برادری دارید که تولدش نزدیک است این مقاله دقیقا همان چیزی ست که تو نیاز داری و دقیقا همان چیزی است که پسر ها دوست دارند اطرافیان شان بدانند. با ما همراه باشید:

ایده تولد پسرها را از کجا شروع کنیم؟

خیلی ها خرید کادو را دم دستی می گیرند و این همان کسانی هستند که تنگ آب هدیه می آورند و بعضی افراد هم که خرید کادو برایشان مهم است انتخاب کادو برایشان سخت است اما دیگر نگران نباشید!

می خواهیم براتون نقشه راه برگزاری تولد برای اقا پسرها را شرح بدیم:

  1. قدم اول: هدفت از برگزاری این تولد را مشخص کن.
  2. قدم دوم: طرف مقابل را کامل بشناس!
  3. قدم سوم: کادو خاص انتخاب کن.
  4. قدم چهارم: سوپرایز یادت نره.
  5. قدم پنجم: از اطرافیان مشورت بگیر؛ مخصوصا کسانی که اون را خوب می شناسند.

این کار را با عشق انجام بده تا به عالی ترین شکل ممکن تمام بشه!

توصیه های ضروری برای برگزاری تولد پسر

اگر می خوایید برای پسر های دبستانی تولد بگیرید. حتما روحیات اون ها را در نظر بگیرید. مثلا از تم انیمیشن های معروف و دیگر عناصر فضای کودکانه بهره بگیرید.

نکته مهم پسر های توی سن بلوغ و نوجوانی است. کسانی که خیلی بیشتر از کودکان نیاز به توجه و مراقب دارند. سعی کنید فضای دوستانه و صمیمی ایجاد کنید.

برای آقایان مجرد هم مطالب گفته شده صدق می کند ولی آن ها زیاد علایق خود را شفاف توضیح نمی دهند برای همین در این زمینه باید به این افراد نزدیک شوید و ارتباط مستقیم برقرار کنید.

هدیه تولد برای پسر چی بگریم؟

همیشه کادو تولد را به قلب تولد تشیبه کردیم اما الان بیشتر به عنوان یک تکه از احساس خود به متولد می دانیم چرا که آن کادو به عنوان هدیه ما تا ابد پیش آن فرد می ماند و با دیدن آن به یاد روز تولد و شما می افتد هر چه که بهتر و خاص تر باشد آنگاه شما در نگاه او جلوه بهتری خواهید داشت. 🙂 اگر تنگ آب شیشه ای بردید خیلی آبکی و شیشه ای خواهید بود 🙂

کادو تولد خاص برای پسر!

اگر دنبال کادو خاص برای تولد پسر ها می گردید به شما خرید گل تولد را پیشنهاد می کنم اما واقعا چرا خاص است؟؟

پسر ها همیشه روحیه عاطفی خود را پنهان می کنند و برخلاف تصور خیلی احساساتی هستند حتی بین دوستان صمیمی خود هم زیاد از احساسات نمی گویند و همه آن ها را در خود می ریزند و نقطه ضعف آن ها این نکته است. گل نقطه ضعف آن ها را آشکار می کند و دیگر به  شما احساس نزدیکی بیشتری می کنند و از طرفی گل نماد عشق و محبت است اما گل ها متنوع و پر معنی هستند و  باید در انتخاب ها دقت کرد.

انتخاب کادو تولد پسر بر اساس سلیقه او

سلیقه شناسی واقعا کار خیلی سختی نیست چند تا پارامتر وجود داره تا  سلیقه افراد را فهمید. در این قسمت من تیکه های پازل را معرفی می کنم شما آن ها را کنار هم بگذارید تا بتوانید انتخاب عالی داشته باشید.

  1. نوع پوشش و استایل
  2. خصوصیات رفتاری
  3. علاقه های فردی ورزش و رنگ و …
  4. فعالیت در شبکه های اجتماعی

همین چهار تا تیکه می تواند شما را به ذهنیت فرد مقابل نزدیک کنند.

روش سورپرایز تولد پسر

نکنه دارید هزینه می کنید زمان می گذارید اما نمی خواهید تولد سوپرایزی برای پسر بگیرید؟؟ … اصلا شوخی قشنگی نیست چند تا راهکار است به آن ها که  دقت کنید دیگر نیاز نیست کار اضافه تر انجام بدید.

  • از تزئینات و تم های تولد ساده بهره ببرید.
  • خلاقیت باعث خاص شدن می شود.
  • جمعی را برای این کار هماهنگ کنید.
  • کادو تولد خفن ( می توانید برای اینکه کامل سورپرایزش کنید، از باکس گل سورپرایزی استفاده کنید. این محصولات دارای کشو هستند و میتوانید هدیه تان را در آن قرار دهید )
  • پذیرایی تدارک ببینید.

==== لطفا به این فکر کنید که شما قرار است برای خود و اطرافیان تون لحظه های زیبایی بسازید، شما قرار نیست شاخ غول بشکنید بلکه قرار است همه چیز را در حد چند ساعت از ذهن همه دور کنید ====

 

سخن پایانی

زیاد همه چیز را سخت نکنید روش ما را اجرا کنید و تولد خاص برگزار کنید. هر کس هم کادو بدرد نخور آورد این مقاله را بهش معرفی کنید شاید که به راه راست هدایت شد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*