ایده کادو برای تولد استاد

راهنمای خرید هدیه و سورپرایز استاد و معلم - چطوری معلممان را سورپرایز کنیم

راهنمای سورپرایز تولد معلم

 معلم، استاد یا آموزگار، این فرشته های زمینی محبت های زیادی در حق ما کرده اند. تولد گرفتن و خوشحال کردن این افراد جزء کمترین کار هایی است که از دستمان بر می آید. اگر به دنبال این هستید که با تبریک و سورپرایز تولد معلم‌تان در نظر او محبوب شوید به جای خوبی آمده اید. اینجا قراره سیر تا پیاز سورپرایز تولد استاد را آموزش دهیم

 

تولدی خاطره انگیز برای استاد

 ابتدا انگیزه خودتون برای تولد گرفتن را مشخص کنید! … ببینید انگیزتون چیه؟

حالا بیایید با عناصر یک تولد جذاب که مخصوص معلم ها باشد، آشنا بشیم. کادو تولد اولین و مهم ترین آنها است که یک جوری می تواند گفت قلب تولد است. خیلی از افراد فقط کیک تولد را تهیه می کنند! … بگویید ببینم از تولدی که با کیک گرفتید چی چیزی به یادگار باقی مانده، فقط عکس؟؟ … مطمئناٌ شما بعد از مطالعه کامل این مقاله دیگر همچین اشتباه سمی را مرتکب نمی شوید.

 

 

معلم عزیزم تولدت مبارک- راهنمای تبریک تولد معلم و استاد

 

چطوری به سلیقه استاد برای خرید هدیه تولد پی ببریم؟

شناخت سلیقه معلم کار سخت اما آسانی است. ” قال جواد خیابانی” 🙂

با کمی دقت و توجه و کنار هم گذاشتن چند تکه پازل، می‌توانید به سلیقه معلمتان پی ببرید. اولین پارامتر رنگ مورد علاقه آن ها است که از نحوه پوشش و استایل آنها قابل درک است. از خاطراتی که با او دارید استفاده کنید و اگر سرنخی پیدا نکردید، می‌توانید با خرید باکس گل لاکچری شیکی، از خجالت او در بیایید. راستی همه سورپرایز را دوست دارند، سعی کنید حتی اگر باکس گلی برای او می‌خرید سعی کنید به صورتی تقدیمش کنید که سورپرایز شود.

سورپرایز کردن بلد نیستید ؟ما یادتان می دهیم

ما یادتان می دهیم اما قبلش باید قول بدید تا آخر مطلب کنار ما باشید که راحت از پس این کار بر بیاید:

عناصر یک سورپرایز عالی عبارت اند از :

  • تزئینات و تم های تولد
  • خلاقیت و ابتکار
  • مهمانان (در جمع دانشجویان یا اساتید)
  • کادو
  • پذیرایی و تشریفات

تاکید می کنم که حتما به سلیقه طرف مقابل دقت کنید.

سورپرایز تولد برای معلم های سرد و خشک 

دغدغه خیلی ها این موضوع است که ممکن است استاد یا معلم خوشش نیاید. باید خدمت تان عرض کنم خودتون را به جای طرف مقابل فرض کنید. واکنش شما نسبت به این سورپرایز چیست؟ قرار نیست خیلی بریز به پاش انجام بدید بلکه میخواهید خیلی شیک و مجلسی، کاری انجام بدید که بقیه افراد نتوانند.

****اگر به دنبال ایده هدیه تولد برای شوهرتان می گردید این مقاله را از دست ندهید****

کادو تولد برای معلم چی بخریم ؟

احسنت حالا که تا اینجا آمدید معلوم است که می خواهید از همه خاص تر بنظر برسید. خرید کادو تولد جزء هفت خان های فکری همه ما هاست در صورتی که خیلی هم آسان و لذت بخش می باشد. چجوی ممکنه که آسان بنظر بیاد؟ بیاید تا بهتون بگم!

اگر استاد شما خانم است، باید به روحیات خانم ها توجه کنید و اگر مرد است به توقعات آقایان دقت کنید. اما چیزی که الان می خواهم معرفی کنم از جنس معلمان است از جنس عشق و محبت؛ گل برای گل! نماد امید و امیدواری، نماد نشاط و سر زندگی، چیزی که ربطی به جنسیت ندارد و همه را شیفته خود می کند همیشه جلوی چشمان اوست و حتی شما را گل می بیند.

اما به همین سادگی که نمی شود که یک شاخه گل تهیه کرد و انتظار شگفت زده شدن از طرف مقابل را داشت. گل دو کلمه است اما دریای معنی و تنوع است. حواستان باشد که با سلیقه و علاقه استاد، گل بخرید.

جمع بندی

بهترین روز هر شخص، روزی است که در آن متولد شده است؛ ایده و توضیحاتی که در این مقاله داده شد به شرط عمل خاطره خوبی را در ذهن شما حک خواهد کرد. زیاد فرق نمی کنه فرد مورد نظر معلم باشه یا مدیرعامل یک شرکت. مهم شمایید که می خوایید چه کار کنید؟؟ … واقعا می خواهید همه را شگفت زده کنید؟ پیشنهاد ما اینه که حتما خرید گل برای تولد معلم  را امتحان کنید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*