چطور ولنتاینی جذاب در منزل داشته باشیم؟ 8 ایده کم هزینه

فوت و فن های تزئین خونه برای ولنتاین

خیلی از شما تصمیم دارید ولنتاین در منزل باشید و به‌جهت شاغل بودن خود و همسرتان ترجیح می‌دهید دور از شلوغی و هیاهوی بیرون از خونه، یک ولنتاین جذاب در منزل را با همدیگر جشن بگیرید و لحظات عاشقانه‌ای را رقم بزنید. در این مقاله قصد داریم 8 ایده بی هزینه برای سپری کردن یک ولنتاین دونفره در منزل را به شما پیشنهاد دهیم. برای آنکه ایده برداری کنید و یک ولنتاین خفن دونفره داشته‌ باشید تا انتهای مطلب با گل‌فروشی آنلاین گل بیست همراه باشید.

1- تزئین منزل

تزیینات خلاقانه منزل می‌توانند به‌شدت هیجان انگیز و جذاب باشند. لازم نیست حتماً از آخرین متد دیزاین ولنتاین برای زیبایی خانه استفاده کنید. همین که گوشه‌ای دنج از منزل را با خوراکی‌های مورد علاقه همسرتان و ریسه‌های رنگی تزیین کنید. چند شمع روشن کرده و عکس‌های دونفره خودتون رو به روبان انتهای بادکنک‌های معلق آویزان کنید، قطعا رویایی ‌ترین لوکیشن ولنتاین را در منزل‌‌تان خواهید داشت.

 

تزیینات خلاقانه منزل برای ولنتاین

 

2- ترتیب یک شام عاشقانه

می‌توانید پس از اینکه همسرتون از محل کار برگشت، با ماساژور، چای یا قهوه به استقبال او بروید و بعد از اینکه خستگی یک روز کاری از تنش درآمد، ترتیب یک شام عاشقانه را در رستوران مورد علاقه‌تون بدهید. حتی میتوانید به دنبال یکی از  بهترین رستوران های تهران برای ولنتاین باشید که دکور و حال و هوای ولنتاینی داشته باشد و در آرامش عاشقانه‌ای شام‌تان را صرف کنید.

البته اگر می‌خواهید یک شام عاشقانه در منزل داشته باشید، از جادوی فضای کم‌نور، شمع و یک موزیک بی کلام غافل نشوید، همچنین شام مورد علاقه همسرتون رو سرو کنید تا ولنتاینی جذاب در منزل داشته باشید‌ و با یک شام خوشمزه بهترین کادو ولنتاین برای همسر را به او تقدیم کنید.

 

شام عاشقانه در منزل برای ولنتاین

 

3- انتخاب و پخش موسیقی های عاشقانه

یکی از مهم‌ترین ملزومات برای داشتن ولنتاین جذاب در منزل انتخاب موسیقی‌های عاشقانه و در عین حال جذاب است. موسیقی روح شما و همسرتون رو پس از یک روز کاری سخت جلا می‌بخشد. اگر به بالکن یا پشت بام دسترسی دارید، می‌تونید یک موسیقی ملایم عاشقانه و آهنگ های مخصوص ولنتاین را همراه نوشیدن انواع نوشیدنی گرم یا سرد گوش بدید. حتی همخوانی با موسیقی در آغوش کسی که دوستش دارید یکی از ایده‌های جذاب ولنتاین در منزل است.

4- خرید هدیه و دادن هدیه

اصلی‌ترین بخش ولنتاین خرید کادو ولنتاین است. خرید هدیه ولنتاین برای همسر و تقدیم کردن آن قطعا باعث خوشحالی دوچندان همسرتون میشه و این خوشحالی حال شما رو هم خوب می‌کند. لزوماً خرید هدیه گران‌قیمت ملاک نیست و می‌توانید هدایایی با ارزش معنوی بالا و مورد نیاز همسرتون خریده و به اون تقدیم کنید. پیشنهاد می‌کنیم از خرید گل و شکلات ولنتاین نیز، غافل نشوید؛ چرا که، گل هدیه دادن روح تازه‌ای به روابط عاشقانه شما می‌بخشد.

 

5- بازی های بامزه و سرگرم کننده

از اعجاز بازی در روابط خودتون غافل نشید. بازی‌های دونفره زیادی وجود دارند که می‌تونید آنها رو طراحی یا خریداری کنید. می‌توانید دونفره پلی‌استیشن بازی کنید. روی چند تکه کاغذ خواسته‌های جالبی مانند ترانه خوندن، بوسیدن یکدیگر، ریختن یه لیوان آب خنک روی خودش و… رو بنویسید و با هر بار قرعه کشی کاری که به اسم‌تون در اومده رو انجام بدید. می‌تونید پانتومیم بازی کنید و مجازات کسی که باخته است را با توجه به روحیات خودتون مشخص کنید. بازی‌های زیادی هستند که برای گذراندن ولنتاین در منزل می‌تونید آنها رو انجام دهید. با یک سرچ ساده بسیاری از آنها برای شما نمایش داده می‌شوند.

 

ایده بازی های بامزه در منزل به مناسبت ولنتاین

 

6- رقصیدن و خوشحالی کردن

یک رقص دونفره با آهنگ مورد علاقه تون می‌تونه استرسی که در چند روز اخیر بیرون از منزل داشته‌اید را کاهش داده و به حال خوب شما در روز ولنتاین کمک کند. بهترین لباسی که دارید را تن کرده و موزیکی که عاشقش هستید را پخش کنید و با همسرتون عاشقانه ترین رقص کل عمرتون رو اجرا کنید.

 

ایده های سرگرم کننده ولنتاین در منزل

 

7- دیدن فیلمی عاشقانه و دراماتیک

بهترین تفریح فیلم بازها برای یک شب جذاب و خوش گذراندن ولنتاین در منزل فیلم دیدن است. فهرستی از بهترین فیلم های عاشقانه  که در چندماه اخیر اکران و منتشر شده‌اند را قبل از ولنتاین درآورید و سپس بهترین آن را برای آنکه یک شب جذاب و دونفره داشته باشید انتخاب کرده و ببینید. از خوردن تنقلات و کیک خامه ای خوشمزه هنگام تماشای فیلم غافل نشوید.

 

دیدن فیلمی عاشقانه و دراماتی روز ولنتاین

 

8- پیاده روی آخر شب

پس از اینکه لحظاتی جذاب رو در شب ولنتاین در منزل گذروندید، نوبت به ریلکس کردن و هضم غذاها و خوراکی‌‌های خوشمزه‌ای که میل کردید، رسیده است. اگر خود و همسرتون اهل پیاده‌روی هستید، لذت پیاده‌روی آخر شب در یکی از زمستونی‌ترین شب‌های تهران رو از دست ندید. بهترین جا برای پیاده روی آخر شب می‌تونه بام تهران یا مکان‌های مشابه آن باشد.

پیاده روی آخر شب ولنتاین با همسر

 

حرف آخر؛ ایده‌های جذاب ولنتاین در منزل

برای یه درونگرای خسته از فعالیت‌های روزانه بهترین ایده موندن ولنتاین در منزل است. ولنتاین در خونه رو می‌تونید عاشقانه‌تر از چیزی که فکرش رو بکنید انجام بدید. سعی کنید تزیینات خونه قبل از اومدن همسرتان از سرکار تمام شود تا دوبرابر غافلگیر شود و شام را طبق سلیقه او آماده کنید تا بزم‌تان تکمیل شود.

برای سفارش انواع‌ باکس گل و شکلات ولنتاین و خرید هدیه ولنتاین برای همسر حتما از بخش فروشگاه سایت گل بیست دیدن کنید و در نهایت جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی ثبت سفارش و تحول محصول با همکاران ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*